info@behfacc.com

تلفن: ۵۲۸۸۸۰۰۲- ۰۲۱​ (30 خط)

موقعیت های شغلی

تلاش تیم فنی و کلیه کارکنان شرکت بهینه فرایند آزما باعث شده است که بهترین شرکت کالیبراسیون در ایران باشیم. همواره با تمام وجود از آن‌ها قدردانی و برای فراهم نمودن محیط کاری شایسته و ایجاد رفاه برای عزت و موفقیت آنان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

رسالت ما در بخش سرمایه‌های انسانی، استقرار حرفه‌ای دانش منابع انسانی به کمک اساتید زبده منابع انسانی، توانمندی در داشتن روش‌ها و آئین نامه‌های جذب و استخدام، جبران خدمات و امکانات رفاهی، آیین‌نامه‌ها و برنامه‌های رشد فردی و سازمانی با استفاده از برنامه‌های مدون ارزیابی عملکرد و شناسایی نیاز‌های آموزشی است.

ما در بهفا همواره از نیرو‌های انسانی متعهد، خلاق، علاقه‌مند به یادگیری و با پشتکار استقبال می‌کنیم. افرادی که ضمن داشتن انعطاف‌پذیری، وقت‌شناسی و دقت، مسئولیت‌پذیر هستند و توانایی کار تیمی بالایی دارند می‌توانند در بهفا موفق باشند و به سرعت پیشرفت کنند.

بیش از ۱۰۰۰ مشتری از صنایع گوناگون بویژه شرکت‌های داروسازی، صنایع شوینده و بهداشتی، آب و فاضلاب، نفت، گاز و پتروشیمی، فولاد، معادن مختلف، از خدمات کالیبراسیون و احراز کیفیت ما بهره می‌برند. تیم بهفا با تلاش بی‌وقفه خود به ارائه خدمات بی‌نقص و به موقع به مشتریان می‌پردازد تا بتواند پایبندی خود به ارائه خدمات با کیفیت فنی و داده‌های قابل اعتماد را حفظ کند.